»Navdihnjeni z nacionalno kampanjo želimo ljudem poslati zelo pozitivno sporočilo s fotografijami, ki prinašajo podobe vnovičnih snidenj, sočasno pa namigniti tudi na frazo 'neželeni učinki', ki jo v povezavi s cepivi proti covidu-19 tako pogosto slišimo.«
»Nacionalna kampanja za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja sadja stremi h krepitvi zavedanja o pomenu uživanja svežega sezonskega sadja, krepitvi zaupanja potrošnikov v sadje z znakom 'izbrana kakovost – Slovenija' ter spodbujanju porabe slovenskega sadja. S sloganom 'Najboljše imamo doma' želimo potrošnika spomniti, da imamo v Sloveniji veliko pestrost sadnih vrst visoke kakovosti, ki so dostopne celo leto.«
»V nasprotju s trditvami pobudnikov referenduma njegova regulacija ne bo ogrozila obstoječih pokojnin vsem upokojencem, saj je le droben prispevek države k priznanju pomena in vrednosti umetniškega ustvarjanja in k dostojni starosti tistih, ki so s svojim vrhunskim umetniškim delovanjem prispevali neizmerno veliko k blagostanju skupnosti.«
»S kampanjo, ki jo začenjamo danes, želimo vse deležnike opozoriti in spodbuditi k aktivnemu iskanju rešitev za kakovostno zdravstveno oskrbo v okviru javnega sistema za vse.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju